Στέλλα Βαρουχάκη: Δροσοσταλίδες στοχασμού ΙΙ ..*.:。✿


img_0246Μιά βάρκα στο Πέλαγο.

Μια βαρκούλα κι εγώ, ριγμένη στο πέλαγος της Ζωής.
Αρμενίζω στα νερά του, με τα πανιά της αισιοδοξίας ανοιγμένα.
Το σκαρί βαμμένο με τα χρώματα του ουράνιου τόξου.
Με χαρά ανείπωτη αντικρίζω λιμένας καινούριους.
Μαζεύω τα βότσαλα της γνώσης που είναι ριγμένα στις ακτές.
´Οταν ο καιρός με φέρνει στη στεριά για να ξαποστάσω
και να τακτοποιήσω ό,τι συνέλεξα.

Τα ψάρια της εμπειρίας μου δίνω απλόχερα
σε αυτούς που με περιμένουν.
Είναι τα δώρα του ταξιδιού μου σ’ αυτούς που συναντώ.
´Οταν κάποια στιγμή δείτε να σηκώνονται τα λευκά πανιά
πάνω στα κατάρτια μου,
να ξέρετε ότι έβαλα πλώρη για το μεγάλο ταξίδι της επιστροφής,
στο νησί μου την Ιθάκη μου.

img_0247Ο Περίπατος.

Περπατώ ήσυχα, ήρεμα,
παρακολουθώ την αναπνοή μου.
Μπαίνει και βγαίνει ήρεμα απαλά.
από την μύτη.
Δεν είμαι αυτό το σώμα μόνο,
κάποια στιγμή θα χαθεί
θα διαλυθεί.
Δεν είμαι η ανάσα μου,
κάποια στιγμή θα σταματήσει.
Δεν είμαι ο νους,
κάποτε δεν θα λειτουργεί.
Αυτός ο κόσμος, που με τριγυρίζει
και τον θαυμάζω σαν υπέροχο
δημιούργημα,
δεν θα τον βλέπω με τα φυσικά μου
μάτια, οι αισθήσεις θα σβήσουν.
Τι μένει; Τι είμαι;
Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω αυτό
που πραγματικά είμαι το ΕΙΝΑΙ
το γνήσιο.
Πριν φύγω από αυτή την ζωή που όλα
είναι και δεν είναι, έρχονται και φεύγουν.
Να βρω αυτό που πάντα υπάρχει και να φύγω
ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

img_0248Αποδοχή και Αγάπη.

´Οταν δεις ότι δεν είσαι αυτός, που είχες πιστέψει.
Και είχες μία άλλη εικόνα για σένα, μη φοβηθείς.
Αυτή είναι η αρχή της απελευθέρωσής σου.
Προσπαθούσες να έχεις την τέλεια εικόνα, για σένα
και τους άλλους, αυτό σου έφερνε άγχος.
´Οταν όμως είδες ότι έχεις μέσα σου, όλα τα ελαττώματα,
και όλα τα θετικά και αρνητικά στοιχεία, που έχουν όλοι
οι άνθρωποι, ένιωσες άνθρωπος, ένιωσες ένα με τους άλλους.
Έφυγε το άγχος και ήρθε η αποδοχή, και μαζί με την αποδοχή,
και η αγάπη.
Αγάπησες αυτό που πραγματικά είσαι και αγάπησες συγχρόνως
όλους τους άλλους, γι’ αυτό ακριβώς που είναι, και όχι όπως
θα ήθελες εσύ να είναι, όπως θα σου άρεσε ή θα σε βόλευε.
Ένα ωραίο μάθημα, ένα από τα πολλά μαθήματα που σου δίνει
η ευλογημένη Ζωή.
Όσο σκληρά κι αν είναι τα μαθήματα, η γνώση που μένει,
και η ηρεμία που φέρνει είναι κάτι το καταπληκτικό.

img_0249Η Δημιουργία του Αύριο.

Μεγάλο βάρος στο σήμερα, η ευθύνη του μεγάλη,
για την ποιότητα του αύριο.
Θα συναντήσουμε αυτό για το οποίο δουλέψαμε,
δουλέψαμε σωστά και με αγάπη.
Το σήμερα δημιουργεί το αύριο, το τώρα το μετά.
Η ζωή είναι ένα ατέλειωτο τώρα.
Δημιουργεί συνεχώς στο τώρα και συγχρόνως στο αύριο,
αφού η διαδοχή είναι τόσο ανεπαίσθητη.
Η επιλογή του τώρα, είναι η ποιότητα του αύριο.
Η ζωή αυτή που ζούμε, η ποιότητά της δημιουργεί
την ζωή που πάμε να συναντήσουμε.
Ανάλογα την ζωή μας είναι και ο Θάνατός μας.

.
✽¸¸.•*`*•✽¸¸.•*`*•✿⊱

.
Στέλλα Βαρουχάκη: Δροσοσταλίδες στοχασμού ΙΙ ..*.:。✿*゚ ‘゚・*.:。✿..

✽¸¸.•*`*•✽¸¸.•*`*•✿⊱

Η Στέλλα Βαρουχάκη, το γένος Καστρινάκη, γεννήθηκε και δραστηριοποιείται στα Χανιά.
Με σπουδές στο σχέδιο, ασχολείται ερασιτεχνικά εδώ και πολλά χρόνια με την ζωγραφική, καθώς και με την ποίηση και τη λογοτεχνία. Της αρέσει ιδιαίτερα η συγγραφή παιδικών παραμυθιών και θεατρικών έργων για παιδιά, τα οποία τα ανεβάζει σε στενό πλαίσιο, με την συμμετοχή μικρών ομάδων παιδιών. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ασχολείται με τη Γιόγκα, ενώ εδώ και επτά χρόνια τη διδάσκει σε ενήλικες και παιδιά.

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε!

