Στέλλα Τεργιακή. 🌿 «Γεννήθηκα Ελληνίδα» 🌿


imageΓεννήθηκα Ελληνίδα!
Τα κύτταρά μου ζυμωμένα με φως!
Το φως της αυθύπαρκτης παρουσίας
του Είναι και του Απόλλωνα,
μεσ’ από χιλιάδες διαδρομές ροής
κι αναγέννησης
της ανέκφραστης έκφρασης
του πανσυμπαντικού παλμού!

image Απόσπασμα από το ποίημα «Γεννήθηκα Ελληνίδα»
της Στέλλας Τεργιακή
από το βιβλίο – Ποίηση «Αγάπη ρέουσα»
εκδόσεις Ιωλκός 2014.

Ένα διεισδυτικό ταξίδι μου, με πνευματική και φιλοσοφική διάσταση, στα άδυτα της Ελληνικής ψυχής, τις ώρες του στοχασμού και της ταυτοποίησης μου μαζί της, που οδηγήθηκε απ’ την Μεγάλη Αγάπη μου προς εκείνη… την κόρη αυτή που λέγεται Ελλάδα … με οδήγησε στην συγγραφή του ποιήματός μου «ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ», το οποίο συμπεριλαμβάνεται στο νέο βιβλίο μου «Αγάπη ρέουσα».

Θέλοντας να το μοιραστώ μαζί σας, στην πραγματική του διάσταση, με ήχο και εικόνα, για να νοιώθει κανείς το δέος, το μεγαλείο, την αρχοντιά, τον κραδασμό και την διαχρονικότητα του Ελληνικού πνεύματος, της πατρίδας μας … δημιούργησα το video αυτό !!!
Η Ελληνική ψυχή, αναδύεται και πάλλεται στο ΦΩΣ, εκεί που ανήκει … αναζητώντας τον Εαυτό της, στα κομμάτια της που την δομούν, κάνοντας μια αναδρομή στην παρουσία της … και αποζητώντας την … δικαίωση της ειμαρμένης της ….

Όσο κι αν άλλαξαν οι καταστάσεις, όσο κι αν ζούμε αυτό τον καταιγισμό των επιρροών, από διάφορα μέτωπα, η Ελλάδα, είναι μια χώρα που την έφθασαν ως εδώ, οι αγώνες των προγόνων μας … για το δίκιο, για την ελευθερία, για μεγάλα πνευματικά ιδεώδη, για κάθε τι …που δεν μετριέται με το χρήμα, αλλά με το απόθεμα και την κατάθεση της ψυχής… !!!
Σε όλους αυτούς, που τους χρωστάμε τα κύτταρά μας και τις αξίες μας, χωρίς να είμαστε προγονόπληκτοι, το ότι μας γέννησαν για να ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου… την Προορισμένη Ελλάδα … και μας ανέθεσαν να το συνεχίσουμε …
Σε όλους εσάς, τους αγαπημένους μου … νυν και αεί…
γιατί όλοι μας … είμαστε η Ψυχή της Ελλάδας ….και έτσι θα συνεχίσουμε με αγωνιστική διάθεση, για κάθε κεκτημένο!
Χρόνια πολλά Έλληνες …
Χρόνια πολλά Ελλάδα !!
με όλη μου την Αγάπη, ρέουσα…

Στέλλα Τεργιακή.

image

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Στέλλα Τεργιακή. 🌿 «Γεννήθηκα Ελληνίδα» 🌿

  1. Ο/Η Μαρία λέει:

    «Γεννήθηκα Ελληνίδα!
    Τα κύτταρά μου ζυμωμένα με φως!
    Το φως της αυθύπαρκτης παρουσίας
    του Είναι και του Απόλλωνα,
    μεσ’ από χιλιάδες διαδρομές ροής
    κι αναγέννησης
    της ανέκφραστης έκφρασης
    του πανσυμπαντικού παλμού!»

    * * * * * * * * *

    Υπέροχο και πολύ συγκινητικό Στέλλα μου!

    Ωραιότατη επιλογή Ελενα!

  2. Ο/Η iro λέει:

    Υπέροχο!!!!!!!!!! Χρόνια πολλά Ελληνίδα Έλενα!!!

Σχολιάστε!

