🌿 🌸 Πέρασαν δύο χρόνια..έχετε την Αγάπη μου.. 🌸 🌿


imageΚι όταν όλα θα καταρρέουν με πάταγο
Εμείς – σε πείσμα των καιρών και των κριμάτων –
θα παραμένουμε όρθιοι
ακουμπώντας ανάλαφρα
ο ένας στον ώμο του άλλου
εμμένοντας με συνέπεια στο φως
στον αέρα
στο λόγο
και θ’ ανελκύουμε αξίες ζωής ανοξείδωτες
από τα βάθη των αιώνων.

🌿 .     .     🌿 .     . 🌿
Τάκης Τσαντήλας.

This entry was posted in ΓΕΝΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 🌿 🌸 Πέρασαν δύο χρόνια..έχετε την Αγάπη μου.. 🌸 🌿

  1. Ο/Η Μαρία λέει:

    Και εμείς σ’ ευχαριστούμε για όλα τα όμορφα που μας χαρίζεις!
    Καλή συνέχεια…με ομορφιά και ευαισθησία! ❤

    • Ο/Η Έλενα λέει:

      Κι εγώ σ’ ευχαριστώ Μαρία γιά τη συντροφιά σου και γιά όλα τα αξιόλογα που με τη σειρά σου μας χαρίζεις!! Καλή μας συνέχεια! 💛🎀💛🎀💛

  2. Ο/Η iro λέει:

    Να μεγαλώνεις και να ωριμάζεις μαζί με το ιστολόγιό σου αγαπημένη μου Έλενα!!! Σε ευχαριστώ για την ομορφιά και την ευαισθησία με την οποία μας πλησιάζεις μέσω των αναρτήσεών σου!!!

    • Ο/Η Έλενα λέει:

      Καλημέρα αγαπημένη μου Ηρώ!
      Σ’ ευχαριστώ για την όμορφη συμπόρευσή σου όλο αυτό το διάστημα!
      Για την εκτίμηση και την αγάπη σου!
      Καλή μας συνέχεια καλή μου φίλη!
      🌿 🌸 🌿 🌸 🌿

  3. Ο/Η Βιβή λέει:

    Με όλη του τη χάρη και την ομορφιά να ταξιδεύει στο βάθος του χρόνου, το υπέροχο ιστολογιο Ομορφιά και Ευαισθησία, χαρίζοντας την πιο όμορφη παρέα στους φίλους επισκέπτες για την καρδιά και το νου. Ελενα μου σε ευχαριστώ που μας ταξιδεύεις με την ομορφιά και ευαισθησία της ψυχής σου .Πάντα την αγάπη μου ρεουσα έχεις.

    • Ο/Η Έλενα λέει:

      Σ’ ευχαριστώ για την εκτίμηση και την αγάπη σου Βιβή μου!
      Σ’ ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου, και την αδιάκοπη παρουσία σου!
      Έχεις και τη δική μου αγάπη καλή μου φίλη.. 💚🌻💖🌻

Σχολιάστε!

