🌿🌸🌿 Ημέρα του Παιδιού 🌿🌸🌿


imageΠες μου ένα παραμύθι!
Δεν μπορώ να κοιμηθώ απόψε…
Να με πάρει τ’ όνειρο, για να με πάρει κι ο ύπνος.
Μακρύς ο δρόμος της πορείας μας.
Τόσες χώρες! Τόσοι τόποι! Τόσες αναμνήσεις η ζωή
κι ύστερα, ένα Χ, ένα «πουφ» κι εξαφανίζονται μαζί μας…

imageΠες μου ένα παραμύθι!
Πες μου, πώς κάπου γράφονται οι λίγες νηνεμίες
κι οι αμέτρητες φουρτούνες
την ώρα που σηκώνουμε τις άγκυρες των καραβιών μας.
Πόσα ταξίδια, αλήθεια, πόσοι λαοί, πόσοι λυγμοί!
Πόσα όνειρα στα αζήτητα!
Άνθρωποι άστεγοι, εγκαταλειμμένοι,
άνθρωποι αλκοολικοί της ματαιοδοξίας των likes και του φτηνού γούστου,
άνθρωποι απάνθρωποι..

imageΠες μου ένα παραμύθι!
Πώς έξω, τάχα, κοιτάξαμε από το παραθύρι
κι ήτανε τέσσερις εποχές του χρόνου καλοκαίρι,
και κανείς χειμώνας.
Ο χρόνος δε μας κυνηγούσε πια κι οι νύχτες ήταν άγνωστες.
Δεν υπήρχε αδικία
Δεν υπήρχε πόνος
Δεν υπήρχε κραυγή
Δεν υπήρχαν παιδιά που να λένε: πεινώ!..
Που δεν σκοτώνονταν με βόμβες, μέσα στο ίδιο τους το σχολείο,
που φορούσαν όμορφα, ζεστά ρουχαλάκια το χειμώνα,
που είχαν όσα παιγνίδια θέλανε, με βιβλιοθήκες,
με μουσικά όργανα, με θέατρα, με τέχνη.
Παιδιά που δεν ήξεραν τι θα πει «με χτυπούν», ή «με κακοποιούν».

imageΠες μου ένα παραμύθι!
Πες μου για τη μέρα που όλοι οι λαοί αγκαλιάστηκαν
κάτω από ένα ήλιο, μια ελπίδα, ένα σκοπό.
Κι ο βασιλιάς τους, χωρίς στέμμα, χωρίς θρόνους και παλάτια,
κατοικούσε εντός τους, γιατί ήταν ο Βασιλιάς της ενότητας.
Της αγάπης
Της αλληλεγγύης
Της ειρήνης….
Πες μου ένα παραμύθι!

🌿. . .🌸. . .🌿. . .🌸. . .🌿
Φρόσω Χαραλάμπους

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε!

