´Ενας χρόνος «Ομορφιά και Ευαισθησία»


image´Ενας χρόνος πέρασε από τότε που αυτός ο ιστότοπος άρχισε το ταξίδι του στο διαδίκτυο.
Εδώ θα βρείτε, οτιδήποτε μου κινεί το ενδιαφέρον, είτε από ποίηση, είτε από διάφορα κείμενα που ανακαλύπτω, που σχεδόν πάντα είναι ένα μάθημα ή μία αφύπνιση. Θέλω να ευχαριστήσω εσάς που με στηρίξατε στα πρώτα μου βήματα, και εσάς που προχωράτε μαζί μου σ’ αυτό το μονοπάτι. Ιδιαιτέρως Μαρία και Ηρώ, εσάς γιά την όμορφη συμμετοχή σας. Όλους εσάς που περάσατε από εδώ, και καλώς να ορίσετε οι νέοι.
Ευχαριστώ Σας.

imageΕιτ’ έρχεσαι απ’ τον ουρανό, τον Άδη, τι με νοιάζει, τι…
Ομορφιά…τέρας τρανό, αθώο, φοβερό,
αφού μάτι, και γέλιο σου, και πόδι σου με βάζει,
σ’ άγνωστους κόσμους που αγαπώ χωρίς να τους ιδώ;
Σειρήνα ή Άγγελος, Θεός ή Σατανάς μπροστά μου,
ω…τι με νοιάζει, αφού μ’ αυτήν τη νεραϊδοματιά,
κάνεις- ω φως, ρυθμέ, ευωδιά, μόνη βασίλισσά μου,
τη γη πιο ωραία, και τη στιγμή λιγότερο βαριά;
. . . . . . . . . .
Charles Baudelaire

image

Όλα αυτά είπατε για την Ομορφιά.
Όμως στ’ αλήθεια δε μιλήσατε γι’ αυτήν παρά για πόθους απραγματοποίητους.
Κι’ η Ομορφιά δεν είναι ανάγκη, μα έκσταση.
Δεν είναι χείλη που διψούν, ούτε ένα χέρι αδειανό που απλώνεται και ζητά.
Μα μια φλεγόμενη καρδιά και μια ψυχή μαγεμένη.
Δεν είναι η εικόνα που θέλετε να δείτε,
ούτε είναι το τραγούδι που θέλετε ν’ ακούσετε,
μα μια εικόνα που αντικρίζετε μες από βλέφαρα κλειστά,
κι’ ένα τραγούδι που ακούτε μες από σφαλιστό αυτί.
Δεν είναι ο χυμός μες στον αυλακωμένο φλοιό, ούτε φτερό δεμένο σε νύχι,
μα ένα περιβόλι αιώνια ανθισμένο, μια συναγωγή αγγέλων
που πετούν χωρίς σταματημό.
. . . . . . . . . . . . . . .
Χαλίλ Γκιμπράν ο προφήτης

image

Μην υποτιμάτε την ευαισθησία
θεωρώντας την κάτι εύθραυστο.
Είναι η πιό σκληρή δύναμη του κόσμου,
που με αυτήν τον κατακτάς.
. . . . . . . . . .
Μάνος Χατζιδάκις

image

Ίσως γι’ αυτό και η βαθύτερη δικιά μου αδιαφορία και ψυχρότητα.
Αλλά τι απίστευτο δώρο όταν κάποιος ή κάτι μ’ αγγίξει.
Τι λάθος η άποψη πως η ευαισθησία είναι να πάλλεσαι με το καθετί!
Αντίθετα…
Ο ευαίσθητος άνθρωπος είναι ψυχρός και αδιάφορος φαινομενικά.
Απλώς είναι τρομακτικά εκλεκτικός.
Οργανωμένο παραλήρημα. Για τους άλλους είναι τέρας.
Είναι αλλού, γι’ αυτό.
. . . . . . . . . . . .
Μαργαρίτα Καραπάνου

This entry was posted in ΓΕΝΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to ´Ενας χρόνος «Ομορφιά και Ευαισθησία»

  1. Ο/Η Μαρία λέει:

    Ένας χρόνος Έλενα που ταξιδεύω μαζί σου στον όμορφο ιστότοπό σου. Σ’ ευχαριστώ για την χαρά που μου δίνεις να συμμετέχω και για όλα αυτά τα ωραία πράγματα που προβάλλεις επιλεγμένα με το κριτήριο της ποιότητας, της ομορφιάς και της ευαισθησίας. Καλή συνέχεια! ❤

    ******

    • Ο/Η Έλενα λέει:

      Μαρία εγώ σ’ευχαριστώ γιά όλα τα υπέροχα που καταθέτεις εδώ..
      Μουσική, ποίηση, λογοτεχνία, φιλοσοφία..
      Πολύτιμη η συντροφιά σου.. 🌸

  2. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Ένας χρόνος πέρασε που ταξιδεύω για το δικό σου λιμάνι . Αυτό το λιμάνι ήταν μοναχικό και έχει βαρκούλες αραγμένες στους κόλπους του. Η ψυχή μου νιώθει μια ευχάριστη αύρα να τυλίγει το κορμί της. Υπήρχε κάτι το ανώτερο που σκέπαζε σαν ξεχωριστός ουρανός όλο το λιμάνι, υπήρχε μια σπίθα που δεν σβήνει ποτέ και δίνει μηνύματα συναισθημάτων μηνύματα ζωής . Το δικό σου λιμάνι χωρίς να χάσει από τον μετρημένο χρόνο του μου είπε, εδώ είναι η οικογένειά σου η μάνα σου και ο πατέρας σου, και όλη αυτή η ευχάριστη αύρα που νιώθεις λέγεται αγάπη για την ζωή … Σε ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις και συγχαρητήρια !! Καλή συνέχεια !!… ❤

  3. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

  4. Ο/Η iro λέει:

    Καλησπέρα γλυκιά μου Έλενα!!! Εσύ καλό μου να ευχαριστήσεις εμένα ή εγώ εσένα, που η ομορφιά των κειμένων σου και ιδιαίτερα η ευαισθησία να μας τα προσφέρεις αφιλοκερδώς, με το πιο υπέροχο περιτύλιγμα,με έκανε να μην θέλω να σταματώ το διάβασμα και το άκουσμά τους!!!
    Να είσαι πάντα έτσι δημιουργική, όμορφη και ευαίσθητη για να είμαστε και εμείς μαζί με εσένα!!! Και πάντα να μας παρασύρεις στην θάλασσα της αγάπης σου!!!

  5. Ο/Η Έλενα λέει:

    Ηρώ μου!!!
    Η παρουσία σου, πάντα χαρούμενη, αυθόρμητη, ενθουσιώδης, ειλικρινής!
    Σ’ευχαριστώ που πορεύεσαι μαζί μου!
    Έχεις την αγάπη μου! 🌟

    • Ο/Η iro λέει:

      Και εγώ ευχαριστώ τον Μεγαλοδύναμο που σε γνώρισα καλή μου Έλενα!!! Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!!!

Σχολιάστε!

