Ήρθε βοριάς…ήρθε νοτιάς…


Αγάπη μου σε γύρευα
σ’ αυγή και σε φεγγάρι
και στα ψηλά τα σύννεφα
σε γύρευα τυφλός..

Μα ήρθε ο καιρός, ήρθε η βροχή,
κι η δροσερή σου χάρη
αγάπη μου σε γύρεψα,
γιατί ήσουν ουρανός.

Κι αν ο Θεός που σ’ έπλασε image
με μιαν ευχή μεγάλη
να `χεις αστέρι στα μαλλιά
και μια χρυσή καρδιά,
στ’ αλώνια ευθύς υψώθηκε
το χρυσαφένιο στάρι
κι η αγάπη μου μ’ αγάπησε,
γιατί ήμουν ουρανός.

Αγάπη μου πώς σ’ έχασα..
πώς η καρδιά μου εστάθη
και τα πουλιά σ’ αρπάξανε,
μες στην πολύ βροχή
ήρθε νοτιάς, ήρθε βοριάς,
το κύμα να σε πάρει
αγάπη μου που μου ‘φυγες,
γιατί ήσουν ουρανός..

. . . . . . . . . . . . . . .

Στίχοι: Γιάγκος Αραβαντινός
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία: Μάνος Χατζιδάκις

 

This entry was posted in ΓΕΝΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Ήρθε βοριάς…ήρθε νοτιάς…

  1. Ο/Η Μαρία λέει:

    «Το κράτος παρουσιάζει από τη φύση του άπειρες ενδείξεις παραλογισμού, αναισθησίας και, δυστυχώς, πολλά φαινόμενα υπόπτων συναλλαγών και υπόπτου ανικανότητος. Διότι συντίθεται από ανθρώπους ελλιπείς, εγωπαθείς, φοβισμίνους και χωρίς κοινωνική συνείδηση. Το κράτος, εκ παραδόσεως, υπηρετεί αποκλειστικά την πολιτική παράταξη που κυβερνά.
    Και η κάθε παράταξη όταν κυβερνά, λειτουργεί με κομματικά κριτήρια και με αντίστοιχες επιδιώξεις. Κράτος και πολιτικές παρατάξεις ταυτίζονται με την έννοια του έθνους και ως εκ τούτου κάθε αντίδραση υγιώς σκεπτόμενου αλλά και κάθε παραταξιακή αντίθεση μη σκεπτόμενου, καταλήγει να χαρακτηριστεί ως αντεθνική.
    Επιπλέον στον τοπο μας εχουμε και πληρη συγχυση εννοιων, λεξεων και νοηματων, που οι επιτηδιοι, πολιτικοι και μη, γνωριζουν να την εκμεταλλευονται με επιτηδειοτητα προς οφελος των.»

    *********
    Μάνος Χατζηδάκης

Σχολιάστε!

