Βιέρα Ούλκμαν ~Γράμματα στον Γιάτσεκ~


imageΣτα μίλια της αναμονής,
στων δωματίων τις εκτάσεις,
ηχούν τα βήματά σου και πηγαινοέρχεσαι
στον πάνω και στον κάτω κόσμο.
-Να ορκιστούμε, λες.
-Ξανά να ορκιστούμε
δεν τους χορταίνω τους όρκους μας.
-Να ορκιστούμε..λες…όλο κάτι λείπει…

Ω, της αγάπης μου εσύ ο μάρτυρας,
μαρτύριο που μαρτυράς μαζί μου.
Κι αν των φιλιών μας η πύλη μας έσπρωξε
στην Εδέμ και στην κόλασή μας,
αιώνια, αιώνια θα σε ευγνωμονώ
για το μήλο της γνώσης, το κατακόκκινο,
κι ας τιμωρούμαι.

image

Είναι η μέρα μου η εκστατική σήμερα,
θα πάω ως το ταχυδρομείο.
Το γράμμα που ολονυχτίς χαιδεύω στο κρεβάτι μας,
σε λίγες μέρες θα το πιάσεις εσύ.

Και να ξέρεις, το γραμματόσημο
δεν το έχει ακουμπήσει υγρή η γλώσσα μου
μονάχα εκεί που κολλάει..
Παντού…παντού το φίλησαν τα χείλη μου
και να το φιλήσεις.

Αχ αγάπη μου, και τι δεν εφευρίσκει η αγάπη μας,
η εξόριστη αγάπη μας…για να σμίγουμε…

Βιέρα Ούλκμαν-Γράμματα στον Γιάτσεκ-

 

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Βιέρα Ούλκμαν ~Γράμματα στον Γιάτσεκ~

  1. Ο/Η iro λέει:

    !!!!!!!!!!!!!!

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    «Και να ξέρεις, το γραμματόσημο
    δεν το έχει ακουμπήσει υγρή η γλώσσα μου
    μονάχα εκεί που κολλάει..
    Παντού…παντού το φίλησαν τα χείλη μου
    και να το φιλήσεις.»

    Υπέροχη επιστολή αγάπης!

    ****** ❤

Σχολιάστε!

