~ Χάρτινες Βαρκούλες ~


Τους αγαπημένους,
που χάνονται ξαφνικά απ’ τη ζωή μου σαν να μην υπήρξαν ποτέ,
μ’ αρέσει να τους σκέφτομαι σαν μικρές,
ασθενικές, χάρτινες βαρκούλες
απ’ αυτές που φτιάχνανε τα παιδιά κάποτε..

Έτσι θέλω κι εγώ,
να διπλώνω ένα αδύναμο κομμάτι τετράγωνου χαρτιού,
να το κάνω πλεούμενο,
κι ύστερα να το ακουμπώ απαλά σε μια φανταστική λίμνη,
ήρεμη κι απέραντη
γεμάτη αστραφτερό, καθαρό νερό.

Σ’ αυτό το δικό μου νερό,
οι βαρκούλες πλέουν ήσυχα στο άγνωστο άπειρο,
πριν χαθούν αργά αργά από τα μάτια μου.
Για πάντα.
Έτσι.
Χωρίς κλάματα, βαριές αρρώστιες και φόβο.
Χωρίς βία..

Γιάννης Φιλιππίδης

image

This entry was posted in ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to ~ Χάρτινες Βαρκούλες ~

  1. Ο/Η iro λέει:

    Τι ομορφιά και τι ευαισθησία κορίτσι μου!!!

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    Υπέροχο!
    ένα μουσικό κομμάτι μόνο….

  3. Ο/Η Food for thoughts and inspiration λέει:

Σχολιάστε!

