~Le Jardin du Luxembourg~


imageΤο Jardin du Luxembourg (Κήπος του Λουξεμβούργου) είναι ίσως το πιο δημοφιλές πάρκο στο Παρίσι. Βρίσκεται στον 6ο διαμέρισμα, κοντά στο Πανεπιστήμιο της Σορβόννης. Το πάρκο, είναι περίπου 55 στρέμματα και σχεδιάστηκε το 1612 σε γαλλικό στυλ. Τον 19ο αιώνα, αυτό το ιδιωτικό πάρκο άνοιξε για το κοινό. Στο κέντρο του πάρκου μία οκταγωνική λίμνη, γνωστή ως Grand Bassin. Μπορείτε να νοικιάσετε μικρές βάρκες για μια βόλτα στη λίμνη κάτι που είναι δημοφιλές για παιδιά. Ένας άλλος πόλος έλξης για τα παιδιά είναι το θέατρο μαριονέτας. Γύρω από τη λίμνη θα βρείτε τέλειο γρασίδι και μονοπάτια, όλα σε γεωμετρικά σχήματα. Πολυάριθμα αγάλματα, καθώς και το άγαλμα της Saint-Geneviève – προστάτιδας του Παρισιού – κοσμούν το πάρκο. Αυτό είναι επίσης ένα από τα πάρκα, όπου μπορείτε απλά να πάρετε μία από τις πολλές καρέκλες κήπου που υπάρχουν για τους επισκέπτες και να καθίσετε όπου εσείς επιθυμείτε. Έτσι το πάρκο είναι επίσης δημοφιλές μέρος συνάντησης για τους σκακιστές και τους παίκτες Jeux de Boules.
Το Jardin du Luxembourg διαθέτει δύο αξιοσημείωτα συντριβάνια. Το πιο γνωστό είναι το Fontaine de Medicis, ένα μπαρόκ συντριβάνι σχεδιασμένο το 1624. Βρίσκεται στο τέλος μιας μικρής λιμνούλας στη βορειοανατολική πλευρά του πάρκου. Στο νότιο άκρο του πάρκου, γνωστό ως Jardins de l’Observatoire, είναι άλλο ένα συντριβάνι, το Fontaine de l’Observatoire σχεδιασμένο από τους Davioud, Carpaux και Frémiet το 1873. Η κρήνη περιλαμβάνει ένα άγαλμα ενός πλανήτη που υποστηρίζονται από τέσσερις γυναίκες, μία για κάθε ήπειρο. Για να διατηρηθεί η συμμετρία η Ωκεανία σε αυτό το σχέδιο έμεινε απ’έξω. Μεταξύ 1615 και 1627 το Palais du Luxembourg (Το παλάτι του Λουξεμβούργου) κατασκευάστηκε στο βόρειο άκρο του Jardin du Luxembourg. Αυτό χτίστηκε για τη Μαρία των Μεδίκων, τη μητέρα του Λουδοβίκου του 13ου. Ήταν ιταλικής καταγωγής, και έτσι ο αρχιτέκτονας, Salomon de Brosse σχεδίασε το παλάτι με αρχιτεκτονικό στιλ της Φλωρεντίας. Το 1794, κατά τη διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης, το παλάτι χρησίμευσε ως φυλακή. Επίσης υπηρέτησε ως το αρχηγείο της Πολεμική Αεροπορίας των Γερμανών κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Το κτίριο στεγάζει σήμερα τη γαλλική Γερουσία. Εάν δεν είστε ήδη γοητευμένοι από αυτή την υπέροχη πόλη τότε σε αυτό το κήπο σίγουρα θα μαγευτείτε.

Πρόσβαση: Στάθμοι μετρό: Odéon (M4, M10) Luxembourg (RER-B)

Wikipedia

imageimageimageimageimageimageimageimageimage

This entry was posted in ΓΕΝΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to ~Le Jardin du Luxembourg~

  1. Ο/Η Μαρία λέει:

    Πολύ όμορφο Έλενα, και οι φωτογραφίες σου υπέροχες!

    Για την Ευαισθησία, ένα αγαπημένο μου κομμάτι…

  2. Ο/Η Έλενα λέει:

    Μαρία ευχαριστώ πολύ!

  3. Ο/Η Μαρία λέει:

    Αγαπημένο κομμάτι!

    JE SUIS MALADE

    DALIDA

    Je ne rêve plus je ne fume plus
    Je n´ai même plus d´histoire
    Je suis sale sans toi, je suis laid sans toi
    Je suis comme un orphelin dans un dortoir

    Je n´ai plus envie de vivre ma vie
    Ma vie cesse quand tu pars
    Je n´ai plus de vie et même mon lit
    Se transforme en quai de gare
    Quand tu t´en vas

    Je suis malade complètement malade
    Comme quand ma mère sortait le soir
    Et qu´elle me laissait seul avec mon désespoir

    Je suis malade parfaitement malade
    T´arrives on ne sait jamais quand
    Tu repars on ne sait jamais où
    Et ça va faire bientôt deux ans
    Que tu t´en fous

    Comme à un rocher comme à un péché
    Je suis accroché à toi
    Je suis fatigué je suis épuisé
    De faire semblant d´être heureux quand ils sont là

    Je bois toutes les nuits mais tous les whiskies
    Pour moi ont le même goût
    Et tous les bateaux portent ton drapeau
    Je ne sais plus où aller tu es partout

    Je suis malade complètement malade
    Je verse mon sang dans ton corps
    Et je suis comme un oiseau mort quand toi tu dors

    Je suis malade parfaitement malade
    Tu m´as privé de tous mes chants
    Tu m´as vidé de tous mes mots
    Pourtant moi j´avais du talent avant ta peau

    Cet amour me tue, si ça continue
    Je crèverai seul avec moi
    Près de ma radio comme un gosse idiot
    Écoutant ma propre voix qui chantera :

    Je suis malade complètement malade
    Comme quand ma mère sortait le soir
    Et qu´elle me laissait seul avec mon désespoir

    Je suis malade, c´est ça, je suis malade
    Tu m´as privé de tous mes chants
    Tu m´as vidé de tous mes mots
    Et j´ai le cœur complètement malade
    Cerné de barricades
    t´entends, je suis malade…

    ********************************************

    Δεν ονειρεύομαι πια, δεν καπνίζω πια
    Δεν έχω πια ούτε ιστορία, είμαι βρώμικος χωρίς εσένα
    Είμαι άσχημος χωρίς εσένα
    Είμαι σαν ένα ορφανό μέσα σ’ ένα κοιτώνα
    Δεν έχω πια θέληση να ζήσω
    Η ζωή μου σταματά όταν φεύγεις
    Δεν έχω πια ζωή κι ακόμα και το κρεβάτι μου
    μεταμορφώνεται σε αποβάθρα αναχώρησης
    όταν εσύ φεύγεις

    Είμαι άρρωστος, εντελώς άρρωστος
    Όπως όταν η μητέρα μου έβγαινε τα βράδια
    και μ’ άφηνε μόνο με την απόγνωση μου

    Είμαι άρρωστος, τελείως άρρωστος
    Φτάνεις, κανείς ποτέ δεν ξέρει πότε
    Ξαναφεύγεις, κανείς ποτέ δεν ξέρει για πού
    Και σε λίγο θα πάνε τώρα δύο χρόνια
    που αδιαφορείς

    Όπως σ’ ένα βράχο, όπως σε μια αμαρτία
    Έχω γαντζωθεί πάνω σου
    Έχω κουραστεί, έχω εξαντληθεί
    να παριστάνω τον ευτυχισμένο, όταν εκείνοι είναι εδώ

    Πίνω κάθε νύχτα, μα όλα τα ουίσκι
    για μένα έχουν την ίδια γεύση
    Και όλα τα πλοία φέρουν τη σημαία σου
    Δεν ξέρω πια πού να πάω, βρίσκεσαι παντού

    Είμαι άρρωστος, εντελώς άρρωστος
    Χύνω το αίμα μου μέσα στο σώμα σου
    Και είμαι σαν νεκρό πουλί όταν εσύ κοιμάσαι

    Είμαι άρρωστος, τελείως άρρωστος
    Μου έχεις στερήσει όλα μου τα τραγούδια
    Με έχεις αδειάσει απ’ όλα μου τα λόγια
    Κι όμως εγώ, εγώ είχα ταλέντο πριν το άγγιγμα σου

    Αυτή η αγάπη με σκοτώνει
    Αν αυτό συνεχιστεί, θα πεθάνω μόνος με τον εαυτό μου
    Δίπλα στο ραδιόφωνο μου, σαν ένα ανόητο παιδί
    Ακούγοντας την ίδια μου τη φωνή να τραγουδά

    Είμαι άρρωστος, εντελώς άρρωστος
    Όπως όταν η μητέρα μου έβγαινε τα βράδια
    και μ’ άφηνε μόνο με την απόγνωση μου

    Είμαι άρρωστος, αυτό είναι, είμαι άρρωστος
    Μου έχεις στερήσει όλα μου τα τραγούδια
    Με έχεις αδειάσει απ’ όλα μου τα λόγια
    Κι έχω μια καρδιά εντελώς άρρωστη
    Περικυκλωμένη από οδοφράγματα, μ’ ακούς;
    Είμαι άρρωστος…

Σχολιάστε!

