~Το σπίτι του πατέρα μου~


Photo Elena~2014~Χανιά.

Photo Elena~2014~Χανιά.

Θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου.
Ενάντια στους λύκους,
ενάντια στην ξηρασία,
ενάντια στην τοκογλυφία,
ενάντια στη δικαιοσύνη,
θα υπερασπιστώ το σπίτι
του πατέρα μου.
Θα χάσω
τα ζωντανά,
τα περιβόλια,
τα πευκοδάση·
θα χάσω
τους τόκους,
τα εισοδήματα,
τα μερίσματα,
αλλά θα υπερασπιστώ το σπίτι του πατέρα μου.
~~~~~~~~~~
Τα όπλα θα μου αφαιρέσουν,
και με γυμνά τα χέρια θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου·
τα χέρια θα μου κόψουν,
και με τα μπράτσα μου θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου·
χωρίς μπράτσα,
χωρίς ώμους,
χωρίς στήθος
θα με αφήσουν,
και με την ψυχή μου θα υπερασπιστώ
το σπίτι του πατέρα μου.
Θα πεθάνω,
η ψυχή μου θα χαθεί,
η φάρα μου θα χαθεί,
αλλά το σπίτι του πατέρα μου
θα μείνει
όρθιο.

Γκαμπριέλ Αρέστι, Το σπίτι του πατέρα μου (1963)

newagemama.com

Photo Elena~2014 Χανιά, Βάμος.

Photo Elena~2014 Χανιά, Βάμος.

 

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to ~Το σπίτι του πατέρα μου~

  1. Ο/Η Έλενα λέει:

    Αφιερωμένο στον Πατέρα που σήμερα γιορτάζει,
    και στην πολύτιμη προσφορά του.

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    «Έρχεται ο πατέρας

    Πήρε και βραδιάζει
    έκλεισεν η αγορά
    η μητέρα σιάζει
    το τραπέζι με χαρά!

    Κάποιον σαν κι εμένα,
    περιμένει χαρωπά,
    κάποιος γνωρισμένα
    στην εξώθυρα χτυπά.

    Ακουσέ τον κάτου,
    μητερούλα μου καλή!
    Να το πάτημά του
    τρίζει πάνω στο σκαλί!

    Μύρισ’ ο αγέρας,
    έφεξε το σπιτικό!
    Έρχεται ο πατέρας
    με χαμόγελο γλυκό.

    Γ. Βιζυηνός

  3. Ο/Η Έλενα λέει:

    Υπέροχο το ποίημα Μαρία, αξέχαστο!
    Από τα βάθη των παιδικών μας χρόνων!
    Σ’ ευχαριστώ γιά όλα.

  4. Ο/Η Έλενα λέει:

    Καλημέρα Κύκνε, Σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Μεγαλειώδες!

Σχολιάστε!

