~ Κρήτη μου όμορφο νησί ! ~


Κρήτη μου όμορφο νησί
κλειδί του Παραδείσου,
θεριό ανήμερο εσύ,
βγες να σε χαιρετίσουν.
————–
Κρατάς δεξιά μιάν ήπειρο,
αριστερά μιάν άλλη,
τους παίζεις τη βροντόλυρα
γιά να χορέψουν πάλι.
—————
Οταν Σε βλέπω στέκομαι
το μπόι χαμηλώνω
το βούισμά σου γεύομαι,
κι απ’ τις φωνές σου λιώνω.
—————-
Αντάρα πιάνει στα βουνά
τ’ αγρίμια δίνουν όξω
κι όταν αστράφτει και βροντά,
βγαίνεις ουράνιο τόξο.
——————

Χανιά~foto Elena 2014

Χανιά~foto Elena 2014

 

This entry was posted in ΓΕΝΙΚΗ and tagged . Bookmark the permalink.

10 Responses to ~ Κρήτη μου όμορφο νησί ! ~

  1. Ο/Η Έλενα λέει:

    ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ !!!

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    Θα’θελα να μουν αϊτός να’ νοιγα τα φτερά μου
    την Κρήτη να καμάρωνα σε κάθε πέταγμα μου!

    Κρήτη θα πει παλικαριά, θα πει λεβεντοσύνη,
    Κρήτη θα πει φιλότιμο, αγάπη και γαλήνη!

    Ήθελα μόνο μια στιγμή της θάλασσας να μοιάσω,
    Για να μπορέσω ολόκληρη την Κρήτη ν’ αγκαλιάσω!

    Ότι και να ‘χει ο Κρητικός με λόγια δεν το λέει,
    με μαντινάδες χαίρεται, με μαντιναδες κλαίει!

  3. Ο/Η Μαρία λέει:

  4. Ο/Η Μαρία λέει:

    Εγώ’ μαι τση βροντής παιδί και τσ’ αστραπής εγγόνι.
    Σα θέλω αστράφτει και βροντά, σα θέλω ρίχνει χιόνι!

    Οι μερακλήδες το ‘χουνε και ξέρουν πως γλεντούνε
    ξέρουνε πως πεθαίνουνε μα ξέρουνε και να ζούνε!

  5. Ο/Η Μαρία λέει:

  6. Ο/Η Μαρία λέει:

  7. Ο/Η Γιώργος Εμμ. Φραγκούλης λέει:


    πιες αθάνατο νερό,
    να νικήσεις το καιρό!

  8. Ο/Η Γιώργος Εμμ. Φραγκούλης λέει:


    στο μετερίζι τσ’ αθρωπιάς
    και στση τιμής το χρέος,
    εκειά θα στέκω να πατώ
    ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ!

  9. Ο/Η Μαρία λέει:

    Αγαπημένο!

    Μάνα κι αν έρθουν οι φίλοι μου
    κι αν έρθουν και δικοί μας.
    Να μη τους πεις κι απόθανα
    να τους βαροκαρδίσεις.

    Στρώσε τους τάβλα να γευτούν,
    κλίνη να κοιμηθούνε.
    Στρώσε τους παραπέζουλα
    Να βάλουν τ’άρματά τους…

    Και σαν ξυπνήσουν το πρωί
    και σ’ αποχαιρετούνε,
    πες τους το πως απόθανα!

  10. Ο/Η Έλενα λέει:

    ΚΡΗΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ !!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!

Σχολιάστε!

