Α. Μπακονίκα ΝΥΧΤΑ..


image

Κατά μήκος του στενού πεζόδρομου
μπαρ και καφετέριες.
Καθώς πίνει το ποτό της
διακρίνει στο απέναντι μπαρ την αγάπη της.

Η ψιλόλιγνη κορμοστασιά του
μετακινείται ανάμεσα στα υπαίθρια τραπέζια,
για να μιλήσει με φίλους του.
Μέσα στο πλήθος εκείνος δεν την βλέπει.

Σαν το κεράκι καίγεται από τον πόθο,
όμως δεν θα πάει κοντά του,
πριν από ένα χρόνο την παράτησε.

Στον πανέμορφο πεζόδρομο
με τα φώτα, τις σκιές, και τους θαμώνες
μένει καθηλωμένη στη μοναξιά της.

Αλεξάνδρα Μπακονίκα

 

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Α. Μπακονίκα ΝΥΧΤΑ..

  1. Ο/Η Έλενα λέει:

    Μέσα στη πραγματικότητα, αληθινά συναισθήματα..
    Μαρία σ’ ευχαριστώ που μου το γνώρισες σε σχόλιό σου.

  2. Ο/Η Μαρία λέει:

    Μου αρέσει πολύ η ποίηση της Μπακονίκα. Λιτή αλλά μεστή περιεχομένου. Χτυπά κατ’ευθείαν στην καρδιά, μέσα στην πραγματικότητα, αναγνωρίζω τον εαυτό μου. Από την πρώτη στιγμή που την διάβασα την αγάπησα. Χαίρομαι που σου αρέσει και σένα Έλενα.

  3. Αγαπημένες μου Έλενα και Μαρία τα τόσο καλά σας λόγια είναι στήριγμα για μένα…θερμά σας ευχαριστώ…καθώς και για τη φιλοξενία !!!

  4. Ο/Η Μαρία λέει:

    ΣΑΝ ΟΠΤΑΣΙΑ

    Ευθυτενής και με ζωηρό βήμα
    περπατούσες στο απέναντι πεζοδρόμιο.
    Είσαι η επιτομή για ό,τι μου αρέσει σ’ έναν άνδρα.
    Σαν είδωλο και οπτασία
    περπατούσες μέσα στη νύχτα.
    Από το βλέμμα μου δεν σ’ άφησα
    μέχρι που έστριψες σ’ ένα στενό.
    Καλοτύχισα τον εαυτό μου-
    μ’ αγαπάς και η ζωή χαρμόσυνα διαστέλλεται.

    Είσαι η επιτομή για ό,τι μου αρέσει σ΄έναν άνδρα.

    Αλεξάνδρα Μπακονίκα

  5. Ο/Η Έλενα λέει:

    Υπέροχα Μαρία.. Ποίημα και τραγούδι.
    Ευχαριστώ…
    Και γιά όλα τα σχόλιά σου.

  6. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Καλησπέρα Έλενα .. υπέροχη η ανάρτηση σου … ζωή , κόσμος , αγάπη , μοναξιά .. ένας κόσμος συναισθημάτων .. συγχαρητήρια στην Αλεξάνδρα για τα υπέροχα λόγια της… http://youtu.be/5dXI_glHjgg

Σχολιάστε!

