Το ‘ξερα πως θάρθεις..


image

» Μεσα στη ψυχή μου επρόβαλες,
και τόξερα πως θάρθεις..
Και σε περίμενα…
Σε περίμενα όπως η γη το χειμώνα,
παγωμένη κι έρημη πονεί και περιμένει…
Είσαι Συ η άνοιξη, κι έρχεσαι και προχωρείς,
αγάλια αγάλια μέσα στη ψυχή μου..
Στο διάβα Σου ανοίγονται κι ανθούν,
κι ευωδιάζουν οι σκέψεις μου..
Κάτω από τα πόδια Σου φυτρώνει και χαμογελά
το χρώμα της ελπίδας…
Η αναπνοή Σου, θερμή και παρηγορήτρα,
διαβαίνει απάνω από τη ψυχή μου,
και ξυπνούν από τη νάρκη των ανέρωτων χειμώνων
τα όνειρά μου, και Σε βλέπουν χωρίς έκπληξη,
και Σου χαμογελούν…
Τόξεραν πως θάρθεις…
Κάποια πουλιά ανοίγουν μέσα μου τα μάτια των,
και ξετινάσσουν τα φτερά..
Κι Εσύ χαμογελάς…και προχωρείς αγάλια αγάλια,
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ μέσα στη ψυχή μου..»

Ν. Καζαντζάκης
Οφις και κρίνο

This entry was posted in ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Το ‘ξερα πως θάρθεις..

  1. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Ήξερα πως θα μας χώριζαν στεριές και θάλασσες… αλλά ένιωσα την αγάπη σου βαθιά μες στην καρδιά μου και είπα: «Θα τ’ αντέξω…» Γιατί η αγάπη δεν τελειώνει έτσι απλά, δεν την χωρίζουν οι αποστάσεις…Και αν καμιά φορά με πλημμύριζε σκοτάδι, σ’ έβλεπα στα όνειρά μου να μου κρατάς το χέρι και να μου λες να μη φοβάμαι… Θα γυρίσεις…. Όμορφη η ανάρτηση σου Έλενα αυτού του μεγάλου Καζαντζάκη .. την καλημέρα μου !!!

  2. Ο/Η Ελενα λέει:

    » η αγάπη δεν τελειώνει ετσι απλά »
    Ομορφα τα λόγια σου Βαγγέλη.
    Σ’ ευχαριστώ πολύ.

Σχολιάστε!

