Μ. Πολυδούρη, Όνειρο!


Άνθη μάζευα γιά σένα,
στο βουνό που τριγυρνούσα..
Χίλια αγκάθια το καθένα,
κι όπως τά ‘σφιγγα πονούσα..

Να περάσεις καρτερούσα,
στο βοριά τον παγωμένο..
Και το δώρο μου κρατούσα,
με λαχτάρα φυλαγμένο,
στη θερμή την αγκαλιά μου..
Όλο κοίταζα τα μάκρη..
Η λαχτάρα στη καρδιά μου,
και στα μάτια μου το δάκρυ..

Μές τον πόθο μου δεν είδα
μαύρη η νύχτα να σιμώνει..
Κι έκλαψα χωρίς ελπίδα,
που δε στα ‘χα φέρει μόνη..

This entry was posted in ΠΟΙΗΣΗ and tagged . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε!

